Το εταιρικό video (corporate promotion video) είναι ο απόλυτος και o πιο ολοκληρωμένος τρόπος προβολής μιας εταιρίας. Από την αρχική φιλοσοφία της, μέχρι τη διαδικασία παραγωγής και οργάνωσης της και την παρουσίαση των τελικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Η δημιουργία εταιρικού Video δεν είναι εύκολη υπόθεση! Μέσα σε λίγα λεπτά, θα πρέπει το Video σας να συνδυάσει αποτελεσματικά εικόνα και ήχο, όχι μόνο για να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται για την εταιρική παρουσίαση , αλλά και για να ερεθίσει τη μνήμη του θεατή.Όταν τα άτομα διατηρούν στη μνήμη τους πληροφορίες, σχετικά με το ποιος είσαι, τι προσφέρεις και ποια είναι τα αναμενόμενα οφέλη, είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σου, να στείλουν ένα email, η να πάρουν ένα τηλέφωνο. Με το κατάλληλο περιεχόμενο και μερικά βασικά εργαλεία, οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει ένα, υψηλής ποιότητας, εταιρικό βίντεο, που θα τη βοηθήσει να ενισχύσει τις σχέσεις της με τους πελάτες της και να προσελκύσει νέους από την αγορά. Τα βασικά σημεία, στα οποία θα πρέπει να εστιάσει η εταιρία σας, κατά τη δημιουργία εταιρικού Video ειναι:
Μέγεθος
Να θυμάστε ότι το ιδανικό μέγεθος για ένα βίντεο είναι περίπου 3 λεπτά. Όσο μικρότερο, τόσο το καλύτερο, αρκεί να καταφέρετε να περάσετε το μήνυμά σας, σε λιγότερο χρόνο, το ίδιο αποτελεσματικά.
Προώθηση
Κάντε το βίντεο σας γνωστό στο κοινό. Χρησιμοποιείστε ιστοσελίδες, όπως είναι το YouTube και Διαδώστε το μήνυμά σας.
Που χρησιμοποιείται;
Κυριολεκτικά παντού! Από την βιτρίνα του καταστήματος και το περίπτερο μιας έκθεσης για τηλεοπτική διαφήμιση κή στο διαδίκτυο.
[dropcap]Ενδεικτικά αναφέρονται κάποιοι λόγοι για τους οποίους κρίνεται απαραίτητη η παραγωγή ενός βίντεο ως μέσο επικοινωνίας.
Είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και προσιτό προς το κοινό, καθιστώντας την πληροφορία εύκολα προσβάσιμη και ευκολότερο να μοιραστεί μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης (Social Media: Facebook, Twitter κτλ).
Μέσω της τηλεόρασης έχει μεγάλη διείσδυση. Μπορεί να φτάσει σε κάθε νοικοκυριό, κάθε ηλικιακή ομάδα, κάθε φύλο και ηλικία και σε κάθε κοινωνική τάξη.
Ειναι σίγουρο οτι μέσω της προβολής του στο Διαδίκτυο (μέσω Youtube, Vimeo κλπ.) μπορεί να φτάσει σε δυναμικά κοινά, νεότερες ηλικίες και ανθρώπους οι οποίοι ενδεχομένως δεν παρακολουθούν συχνά τηλεόραση. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το YouTube δέχεται πάνω από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα!
Ισως σε εσας το μέσω της προβολής του στο Διαδίκτυο η επικοινωνία μπορεί να ειναι καλύτερη και να έχει μεγάλη διάρκεια, καθώς δεν υπάρχει ο χρονικός περιορισμός της τηλεόρασης. Βρίσκεται online στην ευχέρεια του καθενός να το παρακολουθήσει όποτε επιθυμεί.
Στις διάφορες αυτες διαδυκτιακές πλατφόρμες είναι πολύ εύκολο να μεταδοθεί το βιντεο σας, εκτός της τηλεόρασης. Μπορεί να προβληθεί σε οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει οθόνη (ακόμη και σε κινητά τηλέφωνα), ενώ είναι εξίσου εύκολο να προβάλλεται σε οθόνες οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες σε δημόσιους χώρους (σταθμούς μετρό, λεωφορείων και τρένων, σε λιμάνια και αεροδρόμια).
Φιλοσοφία του τμήματος παραγωγής εταιρικών video είναι η εξυπηρέτηση των αναγκών marketing και επικοινωνίας κάθε εταιρείας με ένα video υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται απόλυτα στην εικόνα και της αξίες της.