Φωτογράφιση Προϊόντων
Όπως θα έχετε παρατηρήσει οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο χρησιμοποιούν την φωτογράφιση προϊόντων σε λευκό φόντο. Αυτό συμβαίνει κατά κύριο λόγο, διότι το προϊόν παρουσιάζεται στο κοινό με τους λιγότερους αντιπερισπασμούς, δίνοντας έτσι την πολυτέλεια στον χρήστη να δει όλες τις λεπτομέρειες που αναζητά για να προχωρήσει στην αγορά του.
Ένας δεύτερος αλλά εξίσου σημαντικός λόγος, ειδικά όταν πρόκειται να παρουσιαστεί το προϊόν σε ένα eshop ή μία ιστοσελίδα, είναι η επαγγελματική και “τακτοποιημένη” εμφάνιση όλων των προϊόντων σε αυτή. Φανταστείτε μία κατηγορία σε ένα eshop όπου όλα τα προϊόντα είναι φωτογραφημένα σε διαφορετικό φόντο αποπροσανατολίζοντας τον πιθανό πελάτη σας και εντέλει να μην ολοκληρώνει τις αγορές του. Προσθέτοντας λοιπόν στο e-shop σας, φωτογραφίες από τα προϊόντα που έχουν όλα το ίδιο φόντο δίνει την αίσθηση στον χρήστη ότι είστε επαγγελματίες σε αυτό που προσφέρετε, δεν αποπροσανατολίζεται, βλέπει όλες τις λεπτομέρειες του προϊόντος που επιθυμεί και εντέλει σας εμπιστεύεται και αυξάνετε τις πωλήσεις σας!.
Φωτογράφιση προϊόντων σε διάφανο φόντο
Η ιδανική λύση για καταλόγους, μενού ή περιοδικά, ενώ ταυτόχρονα με ειδικές τεχνικές επεξεργασίας φωτογραφιών μπορεί απογειώσει τα προϊόντα σας κάνοντας τα να δείχνουν όπως απλά δεν έχετε ούτε φανταστεί. Η φωτογράφιση των προϊόντων γίνεται χρησιμοποιώντας ειδικό τύπο αρχείου αποθήκευσης κατά την λήψη της φωτογραφίας σε πολύ μεγάλη ανάλυση, όπου μας επιτρέπει η ίδια η φωτογραφία να την επεξεργαστούμε σε layers (επίπεδα) μέσα από κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών όπως το photoshop. Έτσι, παραλαμβάνετε φωτογραφίες πολύ υψηλής ανάλυσης και μεγέθους για να τις παραδώσετε στον γραφίστα σας και να τις επεξεργαστεί όπως εκείνος θέλει. Οι δυνατότητες που του δίνονται με αυτόν τον τρόπο είναι άπειρες αφού μπορεί να ενσωματώσει στην φωτογραφία χωρίς να χάσει την ανάλυση της, διαφορετικά background, κείμενα, άλλες φωτογραφίες κλπ. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα φωτογράφισης σε διάφανο φόντο είναι η λήψη φωτογραφιών για φαγητά – ποτά, έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν οι φωτογραφίες σε κάποιο έντυπο κατάλογο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ίσως μενού και διαφημιστικό φυλλάδιο.r.
Φωτογράφιση προϊόντων με θεματικό φόντο
Ενώ τα περισσότερα προϊόντα απαιτούν το λευκό φόντο ως ιδανικό χαρακτηριστικό για να αναδείξουν τις λεπτομέρειες αλλά και την πολυτέλεια τους, υπάρχουν μερικές κατηγορίες που απαιτούν διαφορετική προσέγγιση κατά την φωτογράφιση. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα είναι η φωτογράφιση προσκλητηρίων γάμου – βάπτισης. Σε μία τέτοια κατηγορία προϊόντων προσπαθούμε να αναδείξουμε τον ρομαντισμό για εκείνη την ιδιαίτερη μέρα και όχι τόσο την γραμματοσειρά ή το είδος χαρτιού που θα χρησιμοποιηθεί. Ενώ το λευκό φόντο θα κέρδιζε με διαφορά στην εμφάνιση των χαρακτηριστικών του προσκλητηρίου, το θεματικό φόντο θα αναδείξει τον ρομαντισμό και θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη σας κατανοώντας πως και εσείς πιστεύετε σε αυτή την ιδιαίτερη μέρα για αυτόν.. Θεματικό φόντο μπορεί να θεωρηθεί οτιδήποτε μπορεί να δώσει στο προϊόν σας “χαρακτήρα” φεύγοντας από τα πρότυπα του λευκού ή μονόχρωμου φόντου. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα προσκλητήριο τοποθετημένο σε ένα τραπέζι με λουλούδια, δίπλα σε ένα vintage φωτιστικό ή ότι μπορείτε να φανταστείτε. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αναγκαία η προσωπική σας άποψη για το θέμα που θα ακολουθηθεί κατά την φωτογράφιση ενώ σε μερικές περιπτώσεις η βοήθεια ενός διακοσμητή θα ήταν χρήσιμη.
Ομαδική ή και θεματική φωτογράφιση προϊόντων
Μία άλλη τεχνική που μπορεί να ακολουθηθεί κατά την φωτογράφιση των προϊόντων σας είναι η ομαδική φωτογράφιση. Ομαδική φωτογράφιση θεωρείται όταν προσπαθούμε να φωτογραφίσουμε περισσότερα από 2 προϊόντα στην ίδια φωτογραφία έτσι ώστε να αναδειχθούν με τον καλύτερο τρόπο. Ταυτόχρονα, υπάρχει η δυνατότητα η θεματική προσέγγιση των προϊόντων έτσι ώστε να αναδείξουν ακόμα περισσότερο τα χαρακτηριστικά ή την πολυτέλεια τους. Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να φωτογραφίσουμε τα προϊόντα δημιουργώντας ένα θέμα ή φόντο ενώ αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα δημιουργούμε ένα φόντο με την χρήση του photoshop. Κατά την φωτογράφιση προϊόντων concept ενδέχεται να χρειαστεί πάλι η εμπειρία σας κατά την φωτογράφιση ενώ μπορεί να επιθυμείτε και ειδικού διακοσμητή για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. .