Social Media Marketing
Στις μέρες μας τα Social Media όπως το Facebook, το Instagram το Youtube, το Linkedin, και το Twitter προσεγγίζουν το ιδανικό μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης για την επιχείρησή σας.
Όπως και το Google έτσι και το Facebook (το οποίο μαζί με το αδερφάκι του Instagram είναι μακράν το μεγαλύτερο Social Network) έχει διαφημίσεις με τις οποιες μπορούμε μέσα σε λίγα λεπτά να προσεγγίσουμε τους μελλοντικούς πελάτες μας!
Το πλεονέκτημα του Facebook σε σχέση με το Google είναι ότι μπορούμε να στοχεύσουμε πολύ καλύτερα το κοινό που μας ενδιαφέρει βασισμένοι στο φίλο την ηλικία την τοποθεσία αλλά και τα ενδιαφέροντα των μελλοντικών πελατών μας και όλα αυτά μάλιστα σε πολύ χαμηλές τιμές.
Για παράδειγμα αν έχουμε ένα μαγαζί που πουλάει γυναικεία ρούχα στο Μαρούσι, μπορούμε να στοχεύσουμε σε γυναίκες ηλικίας από 18 έως 45 χρόνων που βρίσκονται σε ακτίνα 3 χιλιομέτρων από το κατάστημα μας και έχουν σαν ενδιαφέρον την μόδα!
Και φτάνουμε στο τελευταίο βήμα, όπου η διαχείριση των Social Media δουλεύει άψογα και αρχίζουμε να ζητάμε το κάτι παραπάνω!
Πολλές φορές ειδικά στην αρχή η απήχηση του “δικού μας” κόσμου στα posts η τις προσφορές δεν αρκεί. Ειδικά όταν κάποιο προϊόν η κάποια υπηρεσία, απευθύνεται σε πολύ μεγάλο target group η ιδέα του να επενδύσουμε σε πληρωμένη διαφήμιση στα social media είναι πολύ ελκυστική και θα σας εξηγήσουμε γιατί. Ας υποθέσουμε ότι στην σελίδα μας στο facebook έχουμε 1000 likes άρα 1000 δικά μας άτομα που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες η τα προϊόντα μας.
Αν κάνουμε ένα post για μια προσφορά μιας υπηρεσίας η ενός προϊόντος θα το δούνε περίπου 200 άτομα, που τυχαίνει να βρίσκονται online εκείνη την ώρα ή που θα μπούνε την επόμενη ώρα.
Αν ποστάρουμε και ξαναποσταρουμε την ίδια προσφορά ίσως τελικά καταφέρουμε να την δούνε και τα 1000 άτομα που έχουν κάνει like στην σελίδα μας.
Πως θα σας φαινόταν όμως να δώσετε επιπλέον 10 ευρώ και να την δούνε από 5.000 έως 15.000 άτομα στοχευμένα ακριβώς όπως τα θέλουμε, με βάση την ηλικία την περιοχή η ακόμα και τα ενδιαφέροντα τους?
Ένας από αυτούς αν τελικά “αγοράσει“ η καμπάνια μας βγαίνει δωρεάν και έχουμε και πιθανό κέρδος. Πόσο μάλλον αν από τα 15.000 άτομα που θα δούνε την προσφορά με 10 ευρώ βγει ένα κέρδος 300 ευρώ και αποφασίσετε να επενδύσετε τα διπλάσια η τα τριπλάσια την επόμενη φορά με το ανάλογο κέρδος! Για αυτό λέμε και ξαναλέμε ότι όταν η διαφήμιση γίνετε σωστά τότε δεν κοστίζει τίποτα.